RSS

este si tiganii uameni

28 Jun



Este si ei niste oameni care ar trebui sa traiasca, dar mai bine ar fi omorati 😛
Da, asta e parerea mea!(aveti sectiunea de commenturi o puteti folosi ca sa ma injurati )
Sunt un copil pajnic de felul meu, nu trebuie sa marginalizam oamenii de o anumita etnie , nu tre sa facem discriminari….
daaaaaaa
ok
Eram in 105 ,veneam de la dentist si pe unscaun pentru oameni batrani , femei cu copii bala bla era postata una bucata fiinta de sex feminin si una bucata plod .
Booon pana aici .
Plodu nu putea sa stea cuminte pe scaun si incepe si tipe , sa se schelalaie sa faca ca toate animalele , mamica lui (fiintza negricioasa de sex feminin ) incearca sa-l linisteasca : “haaaaoloooo stai jos firial dreaq , stai mah jos ca ti dau una”
plodu: uaaaaaaaaaaaaa uaaaaa , ce vrei fa ?
fiintza de sex feminin: holoooo firial dreaq si-i da o jucarie
Jucaria era confectionata dintr-o roata de carucior in care era infipt ditamai batu, roata era murdara ca dreaq de noroi si plodu a inceput sa dea cu ea pe scaun ,pe care era deja cu picioarle , sa dea cu ea pe pereti, nici un stres.
Dupa 2 statii se gandeste tiganca ca plodul a manjit destul cu noroi si se gandeste sa l alapteze… in fatza tuturor , mentionez ca plodul cu pricina avea vreo 5 ani sau mai mult :d

 
12 Comments

Posted by on June 28, 2010 in 1

 

Tags: , ,

12 responses to “este si tiganii uameni

  1. ana

    June 28, 2010 at 23:14

    mda, sunt peste tot 😦

     
  2. beheader69

    June 28, 2010 at 23:17

    sunt p[este tot, numai in auschwitz nu, pt ca mentalitati cretine au condamnat astfel de lagare.si apoi stau si se pling de cviori

     
  3. flow

    June 29, 2010 at 12:19

    Am sa va arat un numar magic daca-mi pot permite, am nevoie de unul din ei,benzina si multe chibrite

     
  4. beheader69

    June 29, 2010 at 13:08

    am si eu un numar magic in maneca…am nevoie de doar un tub de zyklon-B

     
  5. colaholicu

    June 30, 2010 at 20:18

    vai cata intoleranta, mi se rupe inima

     
  6. Arikumo

    August 15, 2011 at 20:05

    Sunt cu tine, tiganii nu ii putem numii oameni, nici animale, sunt doar niste paraziti care nu merita sa vada lumina zilei
    LA GAZARE !

     
  7. Toros

    May 12, 2012 at 14:59

    Pute a tigan ,pute a nespalare

     
  8. bety

    August 28, 2013 at 20:28

    eu as steriliza toate tigancile…

     

Leave a comment