RSS

Borcanu’ cu ciorba

23 May



De obicei oamenii pun sticlele de plastic langa gunoi, pt ca la noi e unu singur si dak le pun alaturi am impresia ca le strange cineva si asa se mai recicleaza niste plastic.
Dar nu reusesc sa inteleg ce e cu borcanu’ de ciorba sau ce o fi in el :))
Si el tot pt reciclat e ?
Si mai am o intrebare existentiala. Cat de fericit sa fii sa primiesti asa ceva la pachet ?!
Imi si imaginez… Alo, mama, nu mai pot sa mai mananc de la cantina si saorma de la colt,trimite-mi si mie ceva bun.
Sigur puisor, iti trimite mama pachet :))
si te trezesti cu “megamucu ala ” :))

 
4 Comments

Posted by on May 23, 2011 in intrebarea zilei

 

Tags: , ,

4 responses to “Borcanu’ cu ciorba

  1. mujer

    May 23, 2011 at 10:32

    ih!

     
  2. Emil

    June 7, 2011 at 10:33

    Ce camin e ? Regie cumva ? :)))

     
  3. Emil

    June 7, 2011 at 14:16

    Eu totusi apreciez ca e un borcan … (de sticla – banuiesc si sper)… eu am vazut si mai rau … mancarea pusa in cutii din alea de vopsea :)) :))

     

Leave a Reply

 
