RSS

iPhone 5 or not ?

03 Apr


Apple a anuntat oficial data pentru congresul anual Worldwide Developer care va avea loc în San Francisco. Evenimentul o sa inceapa pe 6 iunie si iPhone 5 ar putea fii elementul principal al showului.

Conferinta dezvoltatorilor Apple va contine multe sesiuni tehnice, seminarii si dezbateri. Dar dupa cum se asteapa si consumatorii ,atentia se va focaliza pe lansarea lui iPhone 5 sau iPhone 4GS .

Oricum ,lansarea unei noi generatii de iPhone nu este foarte sigura la acest moment. Multe surse speculeaza ca urmatorul iSmartphone va fii anuntat abia la toamna.

Chiar daca nu se stie sigur cand o sa fie anuntat iPhone 5 ,e aproape sigur ca o sa aiba un cip dual-core Apple A5 cu un nou procesor grafic, camera de 8 Mp si probabil NFC :d

Cele mai mari schimbari sunt asteptate la nivelul ecranului. O sa ramana aceeasi densitate a pixelilor sau va fii un display mai mare cu aceeasi rezolutie?

Tot ce putem face la acest moment e sa asteptam si sa stam cu ochii in 4 dupa zvonuri si poze. :d

 
2 Comments

Posted by on April 3, 2011 in life

 

Tags: ,

2 responses to “iPhone 5 or not ?

  1. beheader69

    April 3, 2011 at 22:49

    te caci in el de aifon care nu are semnal

     
  2. Vlad

    April 3, 2011 at 22:49

    Well…eu cred ca vor scoate , anul acesta sigur.. vara toamna…who knows…
    dar deja incepe sa fie amuzanta piata telefoniei mobile. Eu am ajuns la I4 si sincer nici dual core nici 0.5 inch in plus nu o sa ma faca sa imi vand telefonul care practic e abia folosit ( sub cateva luni) pt a-mi luat un I5 nu?
    Idea mea era ca ajung baietii astia sa bage in telefoane configuratii de pc-uri – dual core si ram mai mult decat aveam eu acu cativa anisori la pc :)) 😀
    Pana la urma urmei…pe telf vrei sa vorbesti , mailul, messul poze..navigatie…si sincer pt toate astea daca ai un telf cu 512 sau mai mult ram si 1 ghz la cpu clock 😉 esti scos.
    ce poveste nemuritoare am mai scris :)))) 😀

     

Leave a Reply

 
