RSS

apocalipsa vine luni

22 Nov


Cand am iesit azi de dimineatza din casa mi-am adus aminte ca e LUNI ! Geez… coada de masini si de autobuze la fiecare colt (10 de ani pana am trecut de iuliu maniu,100 e ani pana am trecut de razoare si fara numar pentru drumul sarii si 13 septembrie ),claxoane ,strazi in reparatie…zen!
Nu intelg ce se intampla in zilele de luni ! Lunea se duc mai multi oameni la serviciu decat vinerea? Amana oamenii dusul la piata, doctor,vizite,plimbari ,oriunde pt zilele de luni ?
De de nu mai au oamenii loc pe strada in zilele de luni?
Anyway… Ajung la serviciu, aprox 30 de min lucrurile decurg normal dupa care vine APOCALIPSA ! Nimic nu mai merge ,pica toate aplicatiile , toata lumea urla… Yeeeey!
Imi iau pauza de cafea, gasesc cu greu cele 3 monezi magice (una de 50 bani si doua de 10) si ma duc glont la tonomatul de cafea .Dau sa bag prima moneda si vad DEFECT MOMENTAN ! fmm ! cobor la parter ,tonomatu’ no 2, ERROR … plm! , tonomatu’ no3 … da! nu e defect ! imi primeste monezile siiiiiiiiiiii… imi da o cafea fara zahar 😦

 
Leave a comment

Posted by on November 22, 2010 in funny

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
