RSS

Shopping

14 Oct


Acum un an cand cautam leptopuri calumea nu gaseam nimic rezonabil calitate-pret.
Eu vroiam sa fie si colorat si inteligent , sa nu fie facut de o firma obscura si sa nu fie nici foarte scump.
Eh… m-am hotarat intr-un final la un laptop Dell
Daaar de ceva vreme vad numai oferte tari !
De exemplu ma uitam aiurea pe net si vad un laptop Dell mai gragutz si mai ieftin decat ala p care mi l-am cumparat anul trecut 😦
.Dell Studio 1745 e un leptop bunicel: procesor Intel Core 2 Duo de 2,2 GHZ , memorie sa-ti pui si-n cap 4GB de RAM, ecran de 17,3″ , baterie cu 6 celule si porturi pentru toate nevoie si pretul e bun bun…
Ca si cum nu m-as fi ofticat destul mai primesti si BONUS un joc (PC Game Bloodrayne 2), un antivirus (Bit Defender valabil trei luni) si un mouse (Logitech) !
Imi vine sa plang 😦 Eu n-am primit bonus nimic :((

 
4 Comments

Posted by on October 14, 2010 in life

 

Tags: , , ,

4 responses to “Shopping

  1. Vlad

    October 14, 2010 at 19:52

    Ehee..pai imi pare rau sa iti spun , dar eu chiar exact laptopul de care zici tu in post mi-am luat. Este incredibil de bun si sunt satisfacut peste masura de el. Il recomand la oricine. Dar daca tot stii zi-mi si mie ce pret are in Romania ( eu l-am cumparat din UK ) ? Mersi

     
    • 2steleparalele

      October 14, 2010 at 21:56

      2199.00 LEI ;;) 559.6 lire

       
      • Vlad

        October 15, 2010 at 21:40

        Hmm… inseamna ca eu l-am luat SUPER bine 😀 🙂
        Am dat 450 pounds 😛 yupyyy 😉

        dar pe bune..chiar este f bun.. poate mai incolo am sa fac un switch pe gama pro..sau sa imi iau tot modelul asta dar cu touch screen 😀 ala e “belea ” :O

         
  2. renatanae

    October 16, 2010 at 11:38

    Si eu vreau sa-mi schimb laptopul.Suna bine oferta,desi eu am dat atat si pe asta pe care il acum si il am de vreo 3 ani.O fi bine…o fi rau?

     

Leave a Reply

 
