RSS

Gabriela Vranceanu Firea Pandele :))

15 Sep


Gabriela Vranceanu Firea deontoloaga , stirista , inteligenta , eleganta s.a.m.d s-a facut foc si para acum cateva luni cand mister boureanu doar a rostit cuvantul amant cand ea ,preacuvioasa, era imbracata in negru pentru ca sotul ei decedase….
Si mai mult ,il daduse in judecata pe boureanu in memoria sotului ei si din respent pentru copil si bla bla…
Vai! cat respect , cata dragoste, iemotionant …
La numai un an dupa moartea preiubitului sot, gabriela vrancea-nu-fi-rea se casatoreste cu primarul comunei voluntari ;)) dupa ce a mai refuzat 3 cereri in casatorie… vai ! c romantic!
De ce n-au facut mare tam tam din eveniment ? “Pentru că nu am vrut să ne facem publicitate, prin acest eveniment, nu am vrut să fim agresaţi de paparazzi, deoarece Tudor, fiul meu, se sperie de ei – ceea ce nu am reuşit, până la urmă -, şi, cel mai important, pentru că, fiind amândoi după perioada de doliu, ni s-a părut normal să fim decenţi, discreţi, nu neapărat secretoşi…”
Primarul Pandele “era amic cu Răsvan din ’98. M-a invitat să vizitez Catedrala din Voluntari şi de acolo a început totul. Poate aşa a vrut Cuvioasa Paraschiva, la care eu mă rog foarte mult şi pe care o consider protectoarea mea, iar Catedrala din Voluntari şi oraşul Voluntari sunt sub protecţia Sfintei Cuvioase Paraschiva.” vaaaii… asa a vrut Dumnezeu si Sf Paraschiva ,Gabriela Vranceanu Firea Pandele :))

 
Leave a comment

Posted by on September 15, 2010 in life

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
