RSS

Explore the Carpathian garden- noul slogan turistic al ROMâniei

03 Aug


Mare scandal mare cu targul turismului la care Udrea a prezenta noul brend de tara, care defapt e un logo !
Scrie frumos romanica cu veziu si sus pafff una bucata frunza. ROM este scris mai mare iar “ania” mai mic, asa domne ! Sa fim sinceri, sa stie turistu’ unde vine si ce gaseste ROMi !
Cu partea asta treaca mearga ,nu pare a fi asa de evidenta , dar frunza in care udrea a bagat 900.000 euro! pentru ca o firma spaniola de publicitate sa o picteze ,seamana al dreaq de tare cu logoul unei firme de transport , numai ca asta mai are si roti ;))
Minunatul brand a fost prezentat in fata delegatiei romane la Shanghai (de parca astia nu stiau cum e romanica) si cativa chinezi. Wow!

In schimb clipu asta mi se pare prea tare :))

Iar acilisea fu prezentarea;)

Advertisements
 
Leave a comment

Posted by on August 3, 2010 in treburi serioase

 

Tags: , , , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: