RSS

Algocalmin – serial killer

27 Jul


Algocalminul, cel mai bine vandut medicament in Romania, nu va mai fi disponibil, in cateva luni, decat cu reteta!
De ceeeee??
Iau algocalmin si paracetamol de cand ma stiu ,pentru un inceput de raceala, pentru o durere de cap…chestii banale… Am luat si cu pumnul si tot nu am partit nimic ;)) (a nu se intelege gresit , n-am vrut sa ma sinucid dar cand racesc si nu-mi trece ingurgitez mai mute pastile decat scrie pe prospect ca ma gandesc eu ca sunt ditamai animalu si are unde sa se dizolve cateva mg de metamizol in cativa litri de sange … )
Eh… ideea e ca aceste cateva mg de metamizol sunt foooooarte periculoase… “Administrarea de metamizol poate duce la aparitia agranulocitozei, boala care poate fi fatala.(in 0.000000000000001% din cazuri probabil) Este caracterizata prin scaderea granulocitelor din sange si o infectie severa,(a cui?) care evolueaza rapid.”
Romanii trateaza durerile de cap cu un milion de cutii de Algocalmin, lunar. Wow !
Si astfel algocalminul a fost cel mai vandut medicament pe piata romaneasca in primele trei luni ale anului, producatorul raportand incasari 3,7 milioane euro.
In Marea Britanie, Suedia, SUA, Olanda, Grecia, Irlanda, metamizolul este interzis in analgezice, iar in Spania si Germania se poate achizitiona doar pe baza de reteta.
Mda…. si cum am inteles ca acum tre sa ma duc la medicul de familie, sa-mi fac o programare, sa ma duc peste 3 zile ,ca sa-mi dea o reteta ,ca sa ma duc la farmacie ca sa-mi iau un amarat de algocalmin ! Mai bine in cumpar de acum vreo 100 de pachete si imi asum riscul de agranulocitoza πŸ˜›
Astia sunt atat de tampiti ! fac atat tam tam si interzic chestii cu contradictii atat de minore cad eu stiu ca nu o sa apuc 40 de ani dak mai stau 2 ani in caminu asta pe care sunt 10000 de antene, radiatiile sunt muuuuuult peste limitele admise de ue, sunt muuult si peste alea oficiale, in zona leu nu se prinde calumea nici un post de radio , iar dak esti ghinionist si stai la etajul 11 in leu vorbesti la telefon (in orice retea) doar intr-un anumit colt din bae!
Dar nuuuuuuuuuuuuu…. este sunt chestii toootal neimportante! dak avem semnal full pe telefon si 3G ,riscul de agranulocitoza e cel mai important πŸ˜›

 
3 Comments

Posted by on July 27, 2010 in 1

 

Tags: , , ,

3 responses to “Algocalmin – serial killer

  1. Carmen

    July 27, 2010 at 13:34

    si antibioticele se dau acum cu reteta :))

     
  2. and

    July 28, 2010 at 12:44

    uite aici unde gasesti algocalmin in farmaciile din romania: http://www.rfi.ro/stiri/social_economic/Cum-gasiti-rapid-medicamentul-cautat.html

     

Leave a Reply

 
