RSS

bancuri gsm

26 Dec

sursa http://bancuri.rol.ro/bancuri/gsm/

-Cum se face reincarcarea?

evaluarea utilizatorilor: / 0
-Cum se face reincarcarea?
-Aveti deja o cartela valoria de reincarcare?
-Nu pot sa imi dau seama….

– Donisoara, am calcat cu masina pe telefon..si acum s-a blocat!

-Mi-a spus robotul ca dupa semnal sa inregistrez mesajul…Ce sa fac?..Il tastez?
-Nu, trebuie decat sa lasati un mesaj cu vocea dvs..!!
-Si cum? Nu-l tastez???

– Buna ziua, sunt un abonat de al dumneavoastra dar acum sunt cartelat, nu mai am abonament..

-Disoara?! Cum ma auziti?
-Foarte bine!
-Pai da, ca sunt in canal si am vrut sa stiu cum se aude!

– Buna ziua, sunt o cartela reincarcabila si ati spus ca-mi dati 15$!

…am un contract facut pe mine..

-Ce tip de telefon aveti?
-Mobil!

-D-ra, am si eu o cartela Conenx Go abonamentala.. ??!!

– Se poate sa urgentati semnalul ?

-D-ra, am si eu un telefon Motorela si-mi cere codul “bin”.

-Ce tip de tel. aveti?
-Motorola…
-Ce model de Motorola?
-D-ala cu vibrator..

 
6 Comments

Posted by on December 26, 2009 in 1

 

6 responses to “bancuri gsm

  1. Mihai

    December 27, 2009 at 08:22

    Bine ca esti tu mai desteapta! Sunt ferm convins ca parintii si bunicii tai sint asi in telefonie mobila. Ia zi-mi, ai putea sa-mi descri modelul Mio Explora sau, mai usor, blackberry 8520 fara utilizezi internetul?

     
  2. 2steleparalele

    December 27, 2009 at 14:02

    dak o inteb pe mamaia ce motorola are si ea imi spune ca e d’ala cu vibrator fii sigur ca o sa ma amuz si o sa povestesc la o bere…bah… stii ce mi-a zis mamaia….bla bla…dar despre Mio Explora si blackberry 8520 m….. nu stiu mai nimic ,sincer. Dar nu prea imi trebuiesc cine stie c detalii…Poate tu stii ca esti interesat de ele ,eu stiu despre osciloscop…fiecare cu ale lui…

     
  3. Mihai

    December 27, 2009 at 16:01

    Nu-s interesat de ele dar le folosesc. De osciloloscop am auzit, parca la fizica, in liceu, (parca se masura intensitatea electrica, nu mai stiu sigur!) Vroiam doar sa-ti atrag atentia ca necunostina altora nu e neaparat motiv de gluma! Ia sa ne vezi pe noi cand or avea copii nostrii replicatoare si teleportari ca-n Star Trek!

     
  4. 2steleparalele

    December 27, 2009 at 16:05

    @mihai… nu exista intensitatea electrica:)) e intensitatea curentului electric… poate sa ti o arate si p asta dak tii neaparat… dar el face chestii mai complexe…nu e ampermetru ;;)

     
  5. Mihai

    December 27, 2009 at 16:26

    Steluto, ti-am spus, nu am avut tangente cu respectivul aparat, sunt ferm convins ca ai dreptate!

     
  6. LittleCaty

    December 28, 2009 at 18:47

    Nu iau apararea nimanui insa cred ca, atunci cand iti iei un telefon ar trebui sa stii macar pe ce dai banii. Poate ca ea nu stie nimic despre blackberry sau altele, dar atat timp cat stie ce telefon utilizeaza ajunge 😉

    Apropo, dragute bancurile 😛

     

Leave a Reply

 
